۱۰ پاسخ

عزیزم درخواست میدی من سه تا درخواست دادم دیگ برا امروز نمیشه

من چیکو گرفتم ولی نمی صرفه لک بر هم چیکو گرفتم
تمام بشه ی چیز دیگ شارژ میکنم

من مارک مای بیبی گرفتم شوینده لباسشو پودر صابونشو مارک پینو گرفتم لباساشو با شوینده مای بیبی شستم هم بوی ملایمی داره هم بافت لباسشو بهم نمیریزه

من مایع بی بی لند گرفتم
پودر هم باز بیبی لند گرفتم امروز میخوام تازه باهاش لباساشو بشورم

من مای بی بی گرفتم بدون الکل وای چه بوی خوبیم داره

من مایع گرفتم خیلی خوب بود

من مایع لباس فیروز خریدم با صابون بچه فیروز
هرجفتش خوبن به نظرم .لباسایی که شیر بریزه بهش یا جیش کنه با مایع لباس میشورم اون پارچه دورش که بعد شستن میپیچم بهش اگر یهو پی پی کنه روش 😂با صابون بچه تمیز میشه 🙈

من پرسیدم پودر صابون میگن بهتره، مایع هم پینو

پودر صابون خیلی خوبه داشته باشی حتما توی خونه برای لک لباس ها و اینا...
شوبنده هم پرسیل شست و شوی لباس های کودک انقدر بوی خوب و ملایمی دارهههه و خیلیم تمیز میکنه😍

پودر لباس میگن تمیز می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان نیل🌜 مامان نیل🌜 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری