۱۰ پاسخ

نه ندارم درخواست بده

من هیشکیو ندارم تا دستشویی میرم دنیالم میاد

رفیق بی کلک مادرم🥲💕 قربون خودشو دستاش برم از خدا میخوام همیشه تنش سلامت باشه دردوبلاش بخوره تو قلب من زحمت بچه هام جایی برم با مادرمه همیشه گاهیم خواهرم

بله دختر من پرستار داره که روزانه میاد اما فعلا که شرایط مساعد نیست به مخاطره نمیندازمش که بگم بیاد

مامانم هست ولی دکتری جایی بخوام برم پیشش میذارم اینطوری نیست که بیاد دخترمو بگیره من استراحت کنم

ن اینجا هیچکسو ندارم جایی بخوام برم پسرمو باید ببرم پیش مادرم یه روستای دیگ دخترمو باید با خودم ببرم

نه کسی کمکم نیست

مامانم هس اگه فقط جایی برم میذارم پیشش

نه بابا
هیشکی

اره دارم فعلل

سوال های مرتبط

مامان سارا مامان سارا ۲ سالگی