ببنید انومالی من خوبه تروخدا استرس دارم

تصویر
۵ پاسخ

چه زود رفتی آنومالی

16هفته میشه رفت انومالی

چرا انقدر زود رفتی عجله برای چی بود صبر میکردی بعد تعطیلات میرفتی برای آنومالی تا ۲۲ هفته وقت هست
بچه دختره

الکی چرا استرس

خوبه استرست برا چیه

سوال های مرتبط