۳ پاسخ

منم از اول همینو‌میدم خب رژیمیه و شیرینیش کمتر از بقیه شیراس

پسر من میخوره کلا چند وقته شیر کم میخوره

پسر من شبا میخوره دوسشم داره

سوال های مرتبط