من نان یک میدادم تغییرش دادم به گیگوز حتی نوشته های روی گیگوز توضیح بهتری داده راجع بهش، تا الان که دخترم باهاش راحت بوده وزنشم خوبه اگه رفلاکسی نبود بهترم میشد ولی ببین بچت با چی راحته کاری با بقیه نداشته باش
ب بچه منکه نمیسازه
هر چیزی ک ب بچت میسازه استفاده کن
هرچی خوب بوده تا الان همون رو ادامه بده
من شنیدم نان سنگینه باید ببینی به بچه ت چی میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.