مامانا الان زوده برم سنو تشکیل قلب؟

۱۱ پاسخ

خوبه عزیزم برو، من ۶ هفته و ۶ روز رفتم

چند هفته عزیزم میشه تاپیکم بخونی لطفا

نه برو منم میخوام برم

موقع ات هست

من میرم فردا ، میشم هفت هفته کامل

نه دیگه برو
الان ۷ هفتت کامل شده

بعضیا نشون میده بعضیا رو نه اگه هزینه اش مهم نیست برو

ن زود نیست .من تو ۶هفته رفتم

نه برو عزیزم

نه خوبه تو این هفته

بزار ۸ هفتت کامل شه

سوال های مرتبط

مامان آریا👶🍓 مامان آریا👶🍓 هفته دهم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان گل من مامان گل من هفته دهم بارداری