هرکی بود چرت گفت
فکر نمیکنم راست باشه
من میدم به دخترم تقریبا شبانه روز سه بار هر بار نصف قطره چکان
برای نفخ و باد شکمش میدم دکتر گفت بگیرم
فکر کنم درست باشه چون دکتر بچه من گفت نده بهش اونو اصلا
من پیش متخصص اطفال بردم گفت اصلن گرایپ میکسچر نده سیستم گوارش بچه رو به هم میزنه
من دوروزه به بچم میدم 😂
نه اگ اینجوری بود کلن برا فروش نمیزاشتن
میدونن ک این شربت مخصوص بچه هست
قطعا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.