۶ پاسخ

منک شبا ازدرد پا خوابم نمیبره

من از الان گرفتگی عضله پا دارم😭

شیاف پروژسترون

منیزیم و غذا های پروتئین دارت رو بیشتر کن خوب میشی انشالله

منم اینطورم
الان از مطب دکتر میام گفت احتمالا دیسک کمر باشه

عادیع ماه ک بره بالا بدترم میشه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری