۵ پاسخ

فقط رعایت غذایی مطمعنم رعایت نکردی رفت بالا چون خودمم همینطور بودم یه تایمی رعایت خاصی نکردم ناشتام شد 102 با اینکه انسولین میزدم ولی الان دوباره ازمایش دادم رعایت کردم شده 87

واسه من ۹۴ یکساعت بعدم ۱۴۰☹️☹️

منم امروز آزمایش دادم سه شنبه جوابش میاد خداکنه قندم اومده باشه پایین 🥺

قرص میخوری

نمی‌مونه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی