مامانا برای ساک بیمارستان دو دست سرهمی گذاشتم بسه؟

۸ پاسخ

یدونه ببر برا مرخص شدن
بلوز شلوار ببر با رکابی زیر دکمه

اره منم دودست بردم اما لازم نشد فقط یه دست تنش دادم

عزیزم برای نی نی سرهمی قبول نمیکنن میگن لباس جلو باز یا بلوز باشه

شلوار اضافه و زیردکمه هم بردار

اره برای یه شب خوبه

شلوار اضافه هم بردار عزیزم با مانتویی

سرهمی براشون نمیپوشن من برم گفتم باید ست جدا بیاری

یه شبه زیاد نبرمن بردم فقط یه دست بلوز شلوار لازم شد وتن بچه کردن ک راحت باشه

سوال های مرتبط