۵ پاسخ

عاقبت بخیریشونو ببینی عزیزم💚

خدا حفظشون کنه برات

منم موقع تولد دخترم احساساتی میشم باورم نمیشه ۷ سال شد 🥲

دختر من عاشق این تم . رومی . میگه تولدم تم رومی برام بزن شهرستان ما ندارن عکسش واضح تر برام از تم میفرستی ب اون آقا نشون بدم شاید فهمیدن آوردن تا تولدش اصلا نمیدونن چی هس

خدا حفظشون کنه براتون عزیزم

سوال های مرتبط