عاقبت بخیریشونو ببینی عزیزم💚
خدا حفظشون کنه برات
منم موقع تولد دخترم احساساتی میشم باورم نمیشه ۷ سال شد 🥲
دختر من عاشق این تم . رومی . میگه تولدم تم رومی برام بزن شهرستان ما ندارن عکسش واضح تر برام از تم میفرستی ب اون آقا نشون بدم شاید فهمیدن آوردن تا تولدش اصلا نمیدونن چی هس
خدا حفظشون کنه براتون عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.