مال من امسیگه
من اینو دارم دو ساله خیلی راضی ام
زیادم روشن میکنم
زیلاکس مد
Bwell خوبه راضیم
از این فانتزیا نگیر
من دارم ولی مارک معروفی نیست
از تجهیزات پزشکی یا داروخانه تهیه کن
برند رزمکس عالیه ولی هم کمپیدا میشه هم قیمتش بالاتر از بقیه برندهاست
انلاین بگرد ببین کجا داره
من امروز خریدم مارک آرتین راضیم فعلا که
دو تا دارم یکیش مارک خاصی نداره چند سال پیش گرفتم هنوز کار میکنه خوب بود ، یکی برای اتاق بچه گرفتم مارک emsig خیلی تعریف میکنن و مارک خوبیه ظاهرا فعلا که تست کردیم خوبه
من B.well دارم بخور سرد هست
شدت بخور هم درجه بندی داره
از کالا پزشکی گرفتیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.