دستگاه بخور چه مارکی دارید و راضی اید؟

۸ پاسخ

مال من امسیگه

من اینو دارم دو ساله خیلی راضی ام
زیادم روشن میکنم

تصویر

زیلاکس مد

Bwell خوبه راضیم

از این فانتزیا نگیر
من دارم ولی مارک معروفی نیست
از تجهیزات پزشکی یا داروخانه تهیه کن
برند رزمکس عالیه ولی هم کم‌پیدا میشه هم قیمتش بالاتر از بقیه برندهاست
انلاین بگرد ببین کجا داره

من امروز خریدم مارک آرتین راضیم فعلا که

دو تا دارم یکیش مارک خاصی نداره چند سال پیش گرفتم هنوز کار میکنه خوب بود ، یکی برای اتاق بچه گرفتم مارک emsig خیلی تعریف میکنن و مارک خوبیه ظاهرا فعلا که تست کردیم خوبه

من B.well دارم بخور سرد هست
شدت بخور هم درجه بندی داره
از کالا پزشکی گرفتیم

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو🩷 مامان فندق کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد