بچه ها خوردنکیوی خوبه یا نه؟

۴ پاسخ

من یبوست داشتم دکترم گفت روزی 2تا بخور

دکتر من گفت عالیه
ملین کننده ام هست

میوه خوبه ولی به اندازه

میوه خوبه همش ولی زیاده روی نه تو هیچ کدوم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🥹 مامان توت فرنگی🍓🥹 هفته هجدهم بارداری