۶ پاسخ

تو مولتی ویتامین آ د هم هست بخاطر همینه میگن بعد شش ماهگی نباید دیگه آ د بدیم چون دوز آ د می ره بالا...بعد شش ماهگی فقط مولتی و آهن

ن تا شش ماهگی بعدش باید مولتی و اهن بدی

مگه دکتر نبردی؟

نه دیگه بعد از ۶ مولتی ویتامین میدین

وقتی مولتی رو شروع میکنی از شش ماهگی خودش آد داره

بعد از شش مولتی ویتامین

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان دردونه دخترم💗 مامان دردونه دخترم💗 ۷ ماهگی