تو مولتی ویتامین آ د هم هست بخاطر همینه میگن بعد شش ماهگی نباید دیگه آ د بدیم چون دوز آ د می ره بالا...بعد شش ماهگی فقط مولتی و آهن
ن تا شش ماهگی بعدش باید مولتی و اهن بدی
مگه دکتر نبردی؟
نه دیگه بعد از ۶ مولتی ویتامین میدین
وقتی مولتی رو شروع میکنی از شش ماهگی خودش آد داره
بعد از شش مولتی ویتامین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.