۸ پاسخ

کلاه خوابیده نده خطرناکه و باعث ریفلاکس میشه

توگهواره دبدم یکی نوشته بود خوابیده دادم شیر رفته تو روده هاش دکتر بردممم متوجه شده کلا درست نیست تا زیر ۶ماه شیرخوابیده بدی

من از ۱۴ روزگی تقریبا بهش دادم

هیچوقت

من خوابیده میدم

من از همون روز اول بیشتر خوابیده شیر میدم و اگه آروغشو بگیرم که هیچی اگه نگیرم یه وری میذارمش که یه موقع بالا آورد نره تو گلوش ولی خداروشکر
اونجوری نشده

بچه من حالت نشسته همیشه میپره گلوش😑😑 با کلی مکافات خوابیده میدم کلی باید حواست باشه

الان که خیلی زوده🫩😐

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی