خانما لیدی میل چ طعمی خوبه؟ برا وزن دهی بچه میخوام بخورم

۷ پاسخ

جاریم توت فرنگی شو گرفته بود می‌گفت افتضاح بود آنقدر بد مزه بود ک
ولی شنیدم کاکائویی و وانیلیش میگن خوشمزه س

من همه رو خوردم فقط موزی خوبه مزه شیرموز میده بقیش اصلا

بدون اینکه دکتر بگه میشه خورد؟ دوس دارم لپ داشته باشه😅 از چند هفته باید شروع کنم؟ اگر راجبش میدونی بهم بگو🥰😘

قیمتش و نمی‌دونم ،داروخانه داره

قیمتش چقده؟؟ کجا بخریم؟؟

کاکائوییش بهتره

من کاکائویی خریدم با شیر سرد میخورم خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی