جاریم توت فرنگی شو گرفته بود میگفت افتضاح بود آنقدر بد مزه بود ک
ولی شنیدم کاکائویی و وانیلیش میگن خوشمزه س
من همه رو خوردم فقط موزی خوبه مزه شیرموز میده بقیش اصلا
بدون اینکه دکتر بگه میشه خورد؟ دوس دارم لپ داشته باشه😅 از چند هفته باید شروع کنم؟ اگر راجبش میدونی بهم بگو🥰😘
قیمتش و نمیدونم ،داروخانه داره
قیمتش چقده؟؟ کجا بخریم؟؟
کاکائوییش بهتره
من کاکائویی خریدم با شیر سرد میخورم خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.