مامانا من حس میکنم شکمم کوچیکه نسبت ب هفتم میترسم بچه رشد نکرده ینی؟؟

تصویر
۲۱ پاسخ

من الان شکمم انقدره بچمم تپله

عزیزم من ۲۹ هفته ام نگم کسی نمیدونه حامله ام

ن خوبه

خوبه که عزیزم بعضی ها همینم ندارن نگران نباش

منم ۲۱ هفته و۵روزم نصف اینو ندارم شکم

ن اوکیه منم این شکلیم😁

خیلی خوبه

شکم من کوچیک تره منم مث تو نگران بودم همش
امروز رفتم سونو وزنش نرمال بود

این شکم منه تو هفته ۲۴

تصویر

خوبه که شکمت من اصن ندارم معلوم نیس حامله ام

عکس بزرگ دیده میشه اینطوری ن🤣🤣

ن عزیزم نگران نباش کوچیک نیس برامن الان اینقده

این ترک ها قبل بارداریه ها
.

تصویر

شکم من الا همین قدر شده عادیه آیا🤐

اصن شکم به رشد بچه ربط نداره

من نصف اینم ندارم باو چ کوچیکی

نه گلم خوبه مشخصه

حس میکنم شکم خودمه همون هیچ رشد نکرده بعد بارداری

بزرگه دیگه برا منم اینجوری تقریبا 😕

آخه ار قبل هم شکم داشتم

😐😐😐😐ده برابر منه الان شکمت

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی