مال من الان ای قده🥲😂
اینکه خیلی خوبه ها من یکم جلوتره شکمم گردالی بچم سرشکممه دختر اولم کلا تو پهلو بود
مرسی عزیزم دعاکن برام فردا انومالی دارم
اهان اره برای منم همینطوریه من شک کردم آخه همچین میگن که پسر مثل ماهی سر میخوره گفتم ببینم برای شماهم همینطوریه یه مثل حبابه
تکونای گل پسرت تو ۱۸هفته چطوری بود؟
شکمت مثل منه
بسلامتی عزیزم
بچت پسره عزیزم؟؟؟
اوکیع
آره خداروشکر۳۰هفته رفتم ۱۴۳۰گرم بود
نرمال گلم
منم همینجوریه
عالی ماشالله
من اصلاًشکم ندارم هفته ام بیشتراز شماس اما کوچیک تره مهم وزن گیری جنینه
خیلی خوبه نرمال بچه اولته شما هم
خیلی خوبه
عالی نینی پسره؟
اره ماشاالله من از این یکم کمتره
خوبه که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.