خانوما فشار ۱۳ روی ۶ چجوریه؟
بارداری

۵ پاسخ

تا ۱۲ نرماله ۱۳ یکم بالاهه

ی خورده بالاس 12 رو 8 نرماله

بالاست . زود زود چک کن اگه پایین نیومد به دکتر بگو . منم ۱۳ بود قرص فشار داد . نرمالش ۱۲

فشار بزرگت یکمی بالاست

کمی بالاست

سوال های مرتبط

مامان هاکان💙💙💙 مامان هاکان💙💙💙 ۲ ماهگی
مامان نلیماه مامان نلیماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان الهام مامان الهام ۱۲ ماهگی