۴ پاسخ

اره تب کرد خیلی بیشتر از واکسن دوماهگی اذیت کرد، بیست و چهارساعت اذیت شد

من دیروز زدم اخر شب تایم محدودی دمای بدنش ۳۷،۵ شد ولی بعدش اوکی بود فقط امروز یکم بداخلاقه

سلام گلم نه من دیروز زدم تب نداشت خداروشکر قطره استابهش دادم هر ۴ساعت یک بار دوبرابر وزنش استرس نگیر

نه پسر من اصلا تب نکرد

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی