اره تب کرد خیلی بیشتر از واکسن دوماهگی اذیت کرد، بیست و چهارساعت اذیت شد
من دیروز زدم اخر شب تایم محدودی دمای بدنش ۳۷،۵ شد ولی بعدش اوکی بود فقط امروز یکم بداخلاقه
سلام گلم نه من دیروز زدم تب نداشت خداروشکر قطره استابهش دادم هر ۴ساعت یک بار دوبرابر وزنش استرس نگیر
نه پسر من اصلا تب نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.