۱۷ پاسخ

مال منم نمیخوره 🥲🥲

من ۲۲ هفته حس کردم

زوده هنوز من ۲۱ هفته حس کردم

منم هنوز حس نکردم

من اخرای ۱۹نبض تازه میفهمیدم..نگران نباش زوده

خیلی زوده که تا ۲۵وقته😁

منم حس نکردم تازه خلفی جفتم و شکم دوممه

😆😁😁😁

از هفته ۲۰ ،۲۱ حس میشه بچه رو تحت فشار قرار نده 🥲

خسته است هنوز.خوابیده.

زوده که که من وارد بیست هفته شدم حس کردمش
تازه جفتم هم خلفیه

من تازه ۲۲هفته فهیمدم😶

من ۲۰ هفته خیلی ضعیف احساس میکردم کم کم قوی شد ضرباتش

من هنوزم حس نمیکنم

خیلی زوده الان باید فقط نبض رو از روی شکم بفهمی

منم هنوز حسش نکردم

زوده هنوز عزیزم من تو 20هفته حس کردم

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین مامان 🌙لین ۹ ماهگی
مامان هلسا🫀 مامان هلسا🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد