به نظرم صبر کن، هشت هفته و دو روز برو با خیال راحت
عجله نکن بذار یه هفته دیگ برو
اره عزیزم من ۷ هفته و ۲ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود
میشه ولی ۸ هفته مطمئن تره
بله اما ممکنه تشکیل نشده باشه
نهایتا برا قلب جنین تا اواخر 8هفته زمان هس
من شش هفته و پنج روز رفتم تشکلیل شده بود
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.