تو هفت هفته میشه رفت سنوقلب

۷ پاسخ

به نظرم صبر کن، هشت هفته و دو روز برو با خیال راحت

عجله نکن بذار یه هفته دیگ برو

اره عزیزم من ۷ هفته و ۲ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

میشه ولی ۸ هفته مطمئن تره

بله اما ممکنه تشکیل نشده باشه
نهایتا برا قلب جنین تا اواخر 8هفته زمان هس

من شش هفته و پنج روز رفتم تشکلیل شده بود

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملوی من.... مامان دخملوی من.... هفته هشتم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری