سنوقلب جنین جندهفته بایدبدم

۸ پاسخ

من 7 هفته و 4 روز رفتم

من هفت هفته کامل بودم تشکیلم شده بود

۸ گلی

بایدکامل یه ماه ازپریودت بگذره بعدبری

۸هفته

8هفته برو خیالت راحت بشه استرس نگیری چرا تشکیل نشده که دوباره بری

هفته هشت برو ک خیالت راحت بشه

8 هفته جانم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) مامان بشّه(پسته پسر👶🏻) هفته نوزدهم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی🤰🥹 مامان تودلی🤰🥹 هفته دوازدهم بارداری