خانما از چند هفته برم سنوقلب؟

۱۰ پاسخ

۷الا۹هفته عزیزم

من 8هفته رفتم

من ۷هفته رفتم

من دیروز رفتم صدای قلبش خیلی لذت بخش بود
از هفته ۷ به بعد خوب میشنوی

۸ هفته برو

من ۶ هفته رفتم شیاف داد ۸ هفته قلب داشت بنظرم زود بری دارو کمکی بده خیلی بهتره

هشت هفته برو بهترین زمانه
من ۸ هفته دوروز رفتم

هفته 8 عزیزم زودتر بری زیاد نمیتونی صدای قلبشو گوش کنی خیلی کم باز میکنن تو سونوگرافی

۷ هفته و ۳ روز عالیه

از۷ به بعد

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملوی من.... مامان دخملوی من.... هفته هشتم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیرمانم👶🏻🩵 مامان هیرمانم👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری