از دکتر دخترم پرسیدم گفت مشکلی نداره.
واکسن ۶ رو زده بعدش میتونه بخوره
من تحقیق کردم
دیگه ۴-۳ روز مونده به ۶ماهگی باید با ۱ قاطی کنیم بهشون بدیم
مثلا روز اول ۲تا پیمونه ۱ ،۱ پیمونه ۲
روز دومم همینطور
روز سوم ۲پیمونه ۲، ۱پیمونه ۱
روز چهارمم همینطور
دیگه از روز پنجم کلا ۲باید بدی
اشکال نداره چندروز زودتر .یک تموم کردی دیگه دوبگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.