من درحال اقدام هستم لیزر بیکینی هم میرم عیبی نداره؟

۲ پاسخ

سلام عزیزم نه مشکلی نداره منم میرفتم فقط مطمعن شوقبل ازهرجلسه ای که میری یوقت باردارنباشی

من اقدام بودنی تایم لیزرو مینداختم بعد از پریود و پاک شدن تا تایم تخمکگزاری میرفتم بعدش خیالم راحت بود

سوال های مرتبط