۵ پاسخ

من خودم این شیرینی هاروبااین دستوردرست کردم عین بیرونی هاشد


طرزتهیه شبرینی نعلی اول یه یک تخم مرغ وبایک سوم لیوان شکرونوک قاشق چایی خوری وانیل هم بزن تا حجیم کش داربشه بعدبعدیک سوم روغن مایع اضافه کن وهم بزن وبعدیه قاشق چایی خوری بکینک پودراضافه کن بعد بین۱تا۱ونیم لیوان آردبه مواد اضافه کن وبادست جمعش کن اینحااردوکم کم اضافه کن تا وقتی ک یه خمیرنرم ولطیف داشته باشی ک به دست نچسبه بعد خمیرو۴تاچونه دربیاروهرچونه رو لوله ای بازکن وبه هراندازه دوس داری برش بزن وهردوطرف برش وبهم بچسبون تابشه اشکلی اگه نعلی دوس داشتی نچسبون بهم بعد بزارتوفربادما۱۵۰درجه به مدت۷تا۱۰دقیقه

تصویر

بااین روش درست کن عالی میشه

باید انقدی ارد بزنی که دیگه به دستت نچسبه

اگه مواد چسبنده میشه یعنی به اندازه کافی ارد نریختی

آره چرا نشه

سوال های مرتبط