۹ پاسخ

من ۲۶ هفته رفتم بخاطر درد داشتم ۳۲ هفته و یه سکنو آخر میفرسات

من دکتر دوباره ازمایش تیروید و قندمو تکرار میکنه بعده عید ،سنو هم دو تا سنوی وزن داریم

بستگی ب نی نی داره

حتما شک کرده به دفع پروتین ؟

من هر دوهفته سنو داپلر دارم این ماه شد سه هفته یبار پس فردا باید برم ببینم نظر دکترچیه سنو میگیره یا نه

والا دکتر من الان واسم آزمایش۲۴ساعته ادرار نوشت.سونو وزنم داده بودم.باز گفت دوهفته دیگه دوباره یه سونوبیوفیزیکال بدم و یدونم لگنی جنین نوشته ک نمیدونم چیه
منم فک میکردم تموم شده

سونووزن فقط

دیگه ازمایش نداری فقط سونو وزن که دو هفته ی یکبار انجام میشه

یه سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒💞💖 مامان گیلاس🍒💞💖 هفته بیست‌وهفتم بارداری