بعد ازمایش تحمل قند چندتا سونوگرافی دیگه رفتین

۲ پاسخ

یدونه سی هفته رفتم برای وزنش
حالا بازم هست یا نه نمیدونم

دوتا اصلشه یکی ۲۸_۳٠برای وزن
یکیم ۳۵هفته برای تعیین نوع زایمان اما من طاقتم نمیشه هر دوهفته میرم میبینمش

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان همتا ونیلا🩷 مامان همتا ونیلا🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان آرین مامان آرین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد کوچولو🩵 مامان آراد کوچولو🩵 هفته سی‌ام بارداری