عزیزم اصلا این حرف رو نزن وقتی خودت این حرف رو بزنی رو بچه خودت عیب میزاری
من هشت سال پیش در مورد سر بچم گفتند بزرگه واینا افسردگی گرفتم هنوزم که هنوزه یادم میاد می سوزم دخترم خیلی هم خوشگله هیچ عیبی هم ندارن به قول دوستمون یچیزی هم به ژنتیک بستگی داره بنده خدا گفت همسرم سروکله اش بزرگه درشته نی نی هم به باباش رفته دقیقا دختر منم همینه خیلی هم زیباست صورتش زاویه داره چشاش درشته وبینی اش نقلی وسربالا
واسه منم همین بود به دنیا اومد هیچیش نبود نگران نباش
وتسه منم رشد سرش جلوتره😂
یه شوهرم رفته دیگه
برا منم همیشه دو هفته بزرگتر بوده . منم میترسم کلش گنده باشه😁
تازه بهتر
سر زیر باشه خوب نیس
بچه منم ۲ هفته جلوتره و کاملا طبیعیه
مثل همه آدما که بعضیا کلشون درشته بعضیا ریز
ن بابابرامنم همینطوری بود
برای من تا الان ۲ بار سونو دادم ۱ هفته همش جلو، ناراحتی نداره ژنتیکه. همسرمم کله گنده و صورتش بزرگ و پهنه. نی نی هم به باباش رفته 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.