کسی امپول جلوگیری زده چند ماهس وچطوریه قیمتش تقربا چقدره؟؟؟

۲ پاسخ

دستگاه رو میتونی ازاین کلاهای پزشکی بخری چندسال پیش دونه ۲۰۰هزاربود الان دیگه نمیدونم آمریکایی اشو بخر برو مامایی برات بزاره

امپول بهداشت میزنه معمولا ولی میبینی به هربدنی نمیسازه یا خونریزیت زیادمیشه یا احتمالا کل سیستم بهم میریزه خیلی هم اطمینانی نیست برو دستگاه ایو دی بزار نزارشوهرت هم بفهمع برو پیش ماما برات بزار

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی