خانوما کسی آمپول جلوگیری زده ؟ چ قیمته؟

۴ پاسخ

اصلا نزنی کل سیستم بدنتو بهم میریزه من یبار زدم سه ماه رو خونریزی داشتم ،

من قبلا دوسال مدام زدم
قیمت الانشو نمیدونم ولی کلا خیلییی ارزونه

من دوماهه ک زدم خیلی بده پریود نشدم همشم سردرد و‌تهوع دارم دارم میمیرم دیگه کاش سه ماهش زود تموم شه بره

من ارزون 3ماه فک کنم 45ماه پیش

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۴ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی