اصلا نزنی کل سیستم بدنتو بهم میریزه من یبار زدم سه ماه رو خونریزی داشتم ،
من قبلا دوسال مدام زدم
قیمت الانشو نمیدونم ولی کلا خیلییی ارزونه
من دوماهه ک زدم خیلی بده پریود نشدم همشم سردرد وتهوع دارم دارم میمیرم دیگه کاش سه ماهش زود تموم شه بره
من ارزون 3ماه فک کنم 45ماه پیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.