۱۸ پاسخ

خیلی قشنگ بود عزیزم😍
من پارسال خونه مامانم بودم

تصویر

اینم هفت سین پارسال من

تصویر

اینم هفتسین پارسال من بود😍

تصویر

ما پارسال هر لحظه اشو منتظر اومدن فسقول بودیم 🥲🩵

تصویر

این هفت سین صورتی پارسال منو گیسو خانوم🌸😉🩷🥲

تصویر

اینم‌ مال‌ من

تصویر

مال من این بود

تصویر

اینم هفت سین من

تصویر

چه خوش سلیقه😍

عهههه یادم آوردی من هنوز سبزه نکاشتم

پارسال 😍😍😍😍

تصویر

خیلی شبک ولی باید بگردی تا سین هاشو پیدا کنی اصن معلوم نیس

چه پُست خوبی گذاشتی روحیه گرفتیم و لذت بردیم😍

پارسال تلویزیون رو زدیم به دیوار رو میزش چیدم . امسال رو اینم نمیتونم بچینم. و هزار بار خداروشکر میکنم که شوهرم به حرفم گوش نکرد و تلویزیون و زد به دیوار.

تصویر

خیلی قشنگه😍👏

اینم مال پارسال من

تصویر

چه ناز
کاش منم سلیقه داشتم میچیدم امسال اولین عید دخمل یا باید هفت سین بچینم یا اتلیه😩😂😂

خیلی با سلیقه.
زیباست 😍👏

سوال های مرتبط