دخترا عفونت اداری زیاد دارم چیکار کنم??

تصویر
۳ پاسخ

منم داشتم دکتر سیفیکسیم۴۰۰ داد اوکی شدم خداروشکر

آب زیاد بخور
دکتر تو بارداری به من سفکسیم ۴۰۰ میداد خوب میشدم

خیلی کمه نگران نباس

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی