۷ پاسخ

پس من چرا هنوز بادکنک موندم؟ 😅😅😅

منم تو همون وضعیتم

عزیز حتما ی مولتی ویتامین خوب بخور
منم همینمم

خوش به حالت ،من شیر میدم ،یک ماه رمضان روزه هم گرفتم ولی دریغ از یک گرم وزن کم کردن

خوشبحالت من وزن اضافه دارم رژیم شیر دهی گرفتم

سیب با پنیر پیتزا لازانیا شکلات 🤪

خوشبحالت والا

سوال های مرتبط

مامان پناه جونم مامان پناه جونم ۱ سالگی
مامان مانیار جانم❤️ مامان مانیار جانم❤️ ۸ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری