۳ پاسخ

من با پماد چشمی یا وازلین چرب میکنم هی تابش میدم که خشک نشه

من سنتی سوراخ کردم و فقط با وازلین چرب میکردم همین اصلا هم چرک نکرد

فقط باید چرب نگه داری اگ دارو داده بهش بده سرساعن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🩵🫐 مامان ایلیا🩵🫐 ۱ ماهگی