۴ پاسخ

هیچی دست نزن هیچی هم نزن

ای خدا عزیزم مبارکش باشه چند وقتشه براش سوراخ کردی؟

مبارکه عزیزم
یکم کچ سوراخ نکرده؟؟
شب و روز پماد تتراسایکلین بزن..
گوشوارو ت گوشش بچرخون نچسبه

دکتر ب من گفت هیچکاری نیاز نیستش..فقد ۱روزآب نزن

سوال های مرتبط