۳ پاسخ

خوبه بعد۶ماهگی وزن گیری کمتر میشه

ن خوبه بچه ازشش ماه به بعدوزن ماهی سیصدتاچهارصد

چرا کمه عزیزم شیرخودتو میخوره یا شیرخشک

سوال های مرتبط