نه بابا ربطی نداره فقط کمرنگ بخور کم خونی نگیری
وای من عاشق چایی هستم ولی اجازه ندارم بخورم بخاطر کم خونی شدیدم
بحث سیاهی نیست رنگ پوست ب پدر مادر میره دیگه ولی چایی کم خونی شدید میاره و ب کبدم خوب نیست زیادیش سعی کن نخوری زیاد
نه بابا من کمرنگ خیلی میخورم
نه عزیزم
نه من عاشق چایی بودم صبح تا شب میخوردم الانم همینطورم بچمم ماشالا سفیده
کم خونی نمیگیری من یه دانه صبحانه میخورم
منم قبل بارداری روزی یدونه ب زور میخوردم
ولی الان روزی ۵/۶ تا میخورم 🙁
ن بابا🤣
نه من خیلی میخوردم
اگه خودت و شوهرت سیاه نیستین نه نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.