خب شاید شیرت بدمزه شده مثلا نارگیل بخور خوشمزه شه
پسر منم دقیقن چند روزه اینجوریه. اصلا سینه چپ و که نگاه میکنه گریه میکنه. سینه راستم ۲ دیقه میک میزنه د. شیرم مه راه افتاد قولوپ قولوپ میخوره. یهو ول میکنه و دیگه نمیگیره هرکاری میکنم🥲🥲
منم دخترم دیگه شیر خشکی شد همه راهکار انجام دادم برا اینکه سینمو بگیره ولی ده روزی میشه اینقدر اذیتم کرد دو سه روز گذشته دیگه اصلا نگرفت خیلی غصه خوردم ولی کاریش نمیشه کرد عزیزم
غصه نخور از این بدترم هست
من بعد از یکماهگی دیگه سینه نخورد جیغ میزد شیرخشکی شد از دوماهگی هم اعتصاب شیر شروع کرد
فقط باید موقع خواب بهش شیر بدیم وگرنه توی بیداری نمیخوره
پس فک نکن بدبختی هم بهتر هم بدتر از تو همیشه هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.