۷ پاسخ

خب بینش پاشویه کن تا ۴ ساعت بعدی برسه

استامینوفن سر خود ندی. من دادم دکتر گف نباید می‌دادی خیلی عوارض داره. زیر 38 تب حساب نمیشه. و طبیعیه

از زیر بغل دمای بدنش چنده

آبلیمو رو با آب ولرم قاطی کن پاشویه کن دخترم منم چند روز پیش یهویی تب کرد تبش میشد ۳۸/۶زود پاشویه کردم هر۶ ساعت پاراکید دادم خداروشکر بهتر شد

زیدبغلاش گلاب بزن.کف پاشو گلاب بزن.

هم پاراکید بهش بده ۴ ساعتی یا ۶ ساعتی

استامینفون

سوال های مرتبط

مامان آرسین وتودلی💙 مامان آرسین وتودلی💙 هفته سی‌وششم بارداری