خب بینش پاشویه کن تا ۴ ساعت بعدی برسه
استامینوفن سر خود ندی. من دادم دکتر گف نباید میدادی خیلی عوارض داره. زیر 38 تب حساب نمیشه. و طبیعیه
از زیر بغل دمای بدنش چنده
آبلیمو رو با آب ولرم قاطی کن پاشویه کن دخترم منم چند روز پیش یهویی تب کرد تبش میشد ۳۸/۶زود پاشویه کردم هر۶ ساعت پاراکید دادم خداروشکر بهتر شد
زیدبغلاش گلاب بزن.کف پاشو گلاب بزن.
هم پاراکید بهش بده ۴ ساعتی یا ۶ ساعتی
استامینفون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.