۴ پاسخ

ن باید بپزی کامل له کنی

سیب خام نباید بخوره دلدرد میشه
بخار پز کن و پوره کن❤️

من هنوزم آبپز میکنم

بخارپز کن و با پشت قاشق له کن و بده بخوره

سوال های مرتبط