۸ پاسخ

نه خوب بود

عالیه منم استفاده میکنم

نه خیلی خوبه

عالیه ،‌بوش‌که‌محشره

من پینو استفاده کردم خوبه

نچ لک بریشم خوبه

من از اول از پینو استفاده میکنم راضیم بوی خوبی داره پاکنندگی قابل قبولیم داره

نه حساسیت نداشت خوبه

سوال های مرتبط