حتما بگیر خیلی خیلی خوبه
من اصلا یه ذره همدرد نکشیدم
اتفاقا بچم هم هیچ مشکلی نداشت نه خواب آلود شد نه چیزی
من تحمل دردم بالاست ولی بازم گرفتم
هرکی نگرفته بود تو بخش داشت ناله میکرد از درد
اگ میتونی درد رو تحمل کنی نگیر بستگی ب آستانه تحملت داره
بگیر خیلی خوبه من دفعه پیش هر ۲۰ دقیقه تزریق میشد همش میخوابیدم ولی این دفعه نمیدونم چجوری بود انگار قطره قطره تزریق میشد اصلا نخوابیدم راه میرفتم هیچ دردی نداشتم
خییییلی خوبه برا خودت
نه بابا حتما بگیر پسر منکه اصلا بهش تاثیر نکرد
بعدم حتما اگه گرفتی هم شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ هم بگیر هر ۴ ساعت دو تا بذار دردتو کمتر میکنه
سلام من گرفتم تا اونجا که یادم میاد بچم اصلا نمیخوابید تو بیمارستان
من تحمل دردم بالاست ولی بهت میگم حتما بگیر من گرفتم خیلی خیلی راضی بودم اگه نداشته باشی واقعا اذیت میشی
منکه سر اولی گرفتم برا اینم میخام بگیرم
نمیدونم پمپ درد همونیه ک من استفاده کردم یا ن
من ی ماسک برام زدن ک ی چند ساعتی حالت خواب الودگی داشتم که دقیق خاطرم نیست چی بهش میگفتن شاید همون پمپ درد باشه
اگه همون باشه
دختر من دنیا اومد ۲۴ ساعت اولش خیلی هوشیار بود اصلا نخوابید بعدش ک مرخص شدم اومدم خونه ی ۲۴ ساعتی خوابید هرکارش میکردم شیر نمیخورد
بردمش دکتر ازش ازمایش گرفتند گفتند چیزی نیست
از بعد ازمایش هم کلا دیگه روزا نخوابید همش بیدار بود
پمپ درد چی هست ؟!به منم بگید شاید به دردم خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.