۳ پاسخ

پسر منم همینطوره

من فقط تایم غذاخوردنش براش فیلم میذارم یا فیلمای خودش یا بره ناقلا یا یسری کلیپای کوتاه بچگونه.رو این موضوع هم کاملا عادت کرذع.ولی هرگز تاالان نشده که گوشیو دست شبدم.میذارم زمین میبینه

وای آره تو خونه اصلا نمیدم ولی وقتی میریم مهمونی تو دست همه که گوشی میبینه دیوونه میشه ... کلا دخترم بچه خوبیه فقط این مسئله خیلی اذیتمون میکنه هم خودش هم ما ، منم نمیدونم چیکار کنم😤

سوال های مرتبط