درکنارش شیرخشک بده واسه کمکی زوده
غذا کمکی برا سیر کردن بچه نیس برا اشناییه نهایتا یک قاشق میتونی بدی و درست نیس الان به این دلیل شروع کنی باید شیرخشک کمکی بدی
غذای کمکی برای سیر کردن نیست
بچه هایی که دکتر تشخیص بده کمبود وزن دارن از ۴ماهگی شروع میکنن...نرمالش اینه از ۵ ماهگی شروع کنی
بچه منم همینطور بود فقط گریه میکرد شیرم زیاد بود ولی دلش یه غذا یا یه چیز سنگین میخواست دیگه با شیر که آبکی بود سیر نمیشد شیرخشک هم امتحان کردم نمیخورد
شبا تا صبح هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشد آخر مامانم حریر بادام دادن شب ساعت ۷ خابید تا فردا ساعت ۹ صبح 😐 چندبار هم برا شیر بیدار شد
بعد اون خواب شبش درست شد اگرنه خواب نداشت
الانم شامشو مرتب نخوره تا صبح نق نق میکنه نمیخوابه
کلا یکی بچه های ضعیف یکی هم بچه هایی که رشدشون زیاده بنظرم باید زودتر غذا بخورن چون واقعا دیگه شیر جوابگو نیست انگار آبکیه
شیرخشک بده حداقل تا چندماه
اره شروع کن
زنیان از عطاری بگیر پودر کن بخور شیرت زیاد میشه
اهان ممنون گلم
مامان من انروز براش فرنی شروع کردنم درست نمیتونه قورت باه اب بهش دادم با قاشق پرید توگلوش خدابهم رحم کرد دیگه بهش نمیدم تا ۶ تموم شه
پوره سبزیجات در حد یک قاشق برای شروع
خیلی زوده ، اجازه بده گوارشش تکمیل بشه بعد ،، از کجا میدونی شیرت سیر نمیکنه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.