۶ پاسخ

والا واقعیتش من از شیر ببلاک کامفورت چشیدم خودم،اصلا هم تلخ نیست

چون رفلاکس داره ببلاک آی آر بده

اگه رفلاکس داره ar باید بدی

ببلاک کانفورت برا دختر من جواب داد

من نان کامفورت میدم .دکتر گفت وزندهیش از ببلاک بهتره
ببلاک کانفورتم میگن تلخه

دختر من ببلاک کامفورت نخورد خیلیییی تلخه
نان کامفورت بهتره
ولی ببلاک میگن بهتره

سوال های مرتبط