۳ پاسخ

تب نیست عزیزم از ۳۷/۵ داره گرم میسع ۳۷/۷ شروع خفیفه استامینوفن دو برابر وزنش و پاشویه با گلاب لباساشم کم کن

ولی اگر احساس میکنی داغه لباس هاشو کم کن با یه پارچه که با آب ولرم شستید زیر بغل و کشاله ران و کف دست وپای بچه را خیس کن سریع دماش میاد پایین

این که تب نیست

سوال های مرتبط

مامان آرسین😍 مامان آرسین😍 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی