مامانا ۳۷/۲ تب هست؟؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

تب نیست ولی لباساشو کم کن دمای بدنش بیاد پایین

فک نکنم

تبشو با چی اندازه میگیری؟
من دماسنج لیزری دارم پدرمو در اورده از بس هر لحظه دماهای متفاوت نشون میده

یکم بالاست

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی