۱۱ پاسخ

ما ک بعد جنگ اصلا رابطه نداشتیم قبلش هم بخاطر کارش و خستگی سر جمع حدود یک ماهه

نه دیگه لازم نی بخوری

اره دکتر گفت ولی گفت موردیم نداره اگه مجبور باشین اخه گفت بعضیا بیشتر از این میخورن

قرص دکتر متخصص میگه ماهی یهبار مورد نداذه البته نخوری بهتر ولی الان شک داری برو بخور

با آیودی اتفاقی نمیوفته

وا خوب دستگاه گذاشتی که روش جلوگیری دیگه ای نداشته باشی دیگه

عزیزم من دو سال هستش ایو دی داریم اصن جلوگیری نداریم نه طبیعی نه کاندوم نه هیچی نترس هیچی نمیشه وقتی ایو دی داری نیازی به ارژانسی نیست که

من ب هیچی کاری ندارم فقط بگم ک بنده خودم حاصل رابطه مامان بابام با وجود دستگاه ایودی هستم😁مواظب باشین

دستگاه داری دیگ قرص نمیخواد ..ولی جلوگیری کنید واسه احتیاط

اگه ای یو دی داری وچک کردی تکون نخورده باش فکر نمیکنم نیاز باش قرص بخوری

دوستم آیودی داشت جلوگیری نمیکرد

سوال های مرتبط